Darmowa dostawa od 149zł na terenie Polski

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Dziedzic Cipowie - FAQ

ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Wszystkie zamówienia realizujemy niezwłocznie. W języku prawniczym oznacza to w przeciągu 14 dni. A tak serio - Generalnie to jest tak, że ten Dziedzic, to jest polski i w dodatku ekologiczny. Wszystkie koszulki są ręcznie malowane w Polsce. Ta ekologia to produkowanie dokładnie takiej ilości, jaka jest potrzebna do zamówień - czyli dopiero kiedy fotrzymujemy zlecenie ruszamy z robotą. A zajmuje to do 5 dni, ergo tyle czasu będziemy zajmować się Twoim zamówieniem.

2. Czy mój przelew już do Was dotarł?

Jest takie powiedzenie - kochajmy się jak bracia, a liczmy się jak Żydzi. W skrócie oznacza to, że ja Państwa kocham, ale na gębę i potwierdzenie przelewu nie będę nic słał. Nie musicie mi tych potwierdzeń wysyłać. Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym są przekazywane do pakowania w momencie zaksięgowania wpłaty na moim rachunku bankowym. Ufff, ale to mądrze zabrzmiało - codziennie dzielne Dziewczyny Dziedzica sprawdzają co wpłynęło na konto, więc na pewno nic nie przeoczą.

3. Czy mogę coś zmienić w swoim zamówieniu?

Panie, możesz Pan. Możemy dokonać każdej zmiany w twoim zamówieniu. Poprawimy podany przez Ciebie numer telefonu, adres, czy wybrany Paczkomat, rozmiar czy model koszulki. No bajka. Musi to jednak nastąpić przed przekazaniem zamówienia do realizacji, bo jak już zaczną malować po koszulce, to nie da się tego zmienić. Jak tylko zauważysz błąd, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail z numerem zamówienia i krótkim opisem - będziem działać.

4. Czy paczka z moim zwrotem dotarła już do Waszego magazynu?

No jak się nie podoba, to co zrobić? Każdego dnia moje Dziewczyny rozpatrują wszystkie zwroty, które docierają do magazynu. Po zeskanowaniu przesyłki przez magazyn i potwierdzeniu zgodności artykułów z tymi zaznaczonymi w formularzu, dokonujemy zmian w systemie i przekazujemy informację do naszej księgowości. Wszystkie przelewy realizowane są zazwyczaj w ciągu 7 dni (max 14 dni) od momentu przyjęcia zwrotu. Błyskawicznie, znaczy niezwłocznie.


PŁATNOŚCI

1. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie dziedzicpruski.pl?

Nasz sklep internetowy umożliwia trzy sposoby płatności:

  • Szybki przelew PayU (w tym płatność kartami Visa i Mastercard)
  • Przelew tradycyjny
  • Płatność przy odbiorze (pobranie)

No proste? Proste. Jakby coś, to pisz i pytaj, kto pyta, nie błądzi.

2. Co robić, jeśli podczas opłacania zamówienia wystąpił błąd?

Rozwiązanie jest proste. Chociaż jedna prosta rzecz, nie? W takiej sytuacji możesz dokonać przelewu na mój rachunek bankowy. Dane do przelewu znajdziesz tutaj: PŁATNOŚCI

Możesz też skontaktować się z moimi Dziewczynami via mail, anulować zamówienie i złożyć nowe. Albo po prostu z nimi popisać, fajne są.


ZWROT ZAMÓWIENIA

1. Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia i ile mam na to czasu?

No i znowu to samo. Dobra, ale jak już wiesz, że na pewno się nie podoba, matki zasłaniają dzieciom oczy, a psy szczekają, to możesz zwrócić. Masz na to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

Jak to zrobić? To proste!

KROK 1: Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się w paczce. To ta biała kartka A4 z literkami. Jeśli go zgubiłeś, nie martw się - życie polega na gubieniu rzeczy. Możesz pobrać go tutaj: FORMULARZ

KROK 2: Zapakuj formularz i produkt do koperty lub foliopaku lub kartonu lub gołębiej poczty. Pamiętaj, aby sprawdzić cechy produktu, możesz go jedynie przymierzyć, ale nie możesz go nosić. Nie ma czegoś takiego jak "trochę używana koszulka", to tak jak "trochę być w ciąży".

KROK 3: Wyślij paczkę pocztową lub kurierską lub paczkomatową na adres:

TUESDAY Company Sp. z o.o.

ul. Szaserów 38

04-306 Warszawa 

Możesz też zwrócić produkt poprzez Punkt Odbioru Paczek przy ul. Chmielnej 24, 00-020 Warszawa. To w tym sklepie z ładnymi Dziewczynami.

PAMIĘTAJ:

Nie przyjmuję paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”, ani przerzuconych przez ogrodzenie mojej willi.

Koszt odesłania towaru ponosisz Ty. Well, shit.

Jak tylko przesyłka dotrze do naszego magazynu, to w ciągu max 14 dni dostaniesz od nas hajs.

Jeżeli wysyłasz paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora pocztowego zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.

2. Jak długo będę czekać na pieniądze za zwrócony towar?

Pieniądze rzecz ważna, słowo się rzekło,
Zwrócimy je gołębiem pocztowym albo przelewem
To zależy co na formularzu wybrano,
Ręczę za to Dziedzicowym słowem.

Przypomnieć bym jedynie pragnął,
Że księgowość ma na realizację tego
Zlecenia płatności jakże ważnego
14 dni zwykłych, od dnia w którym
Paczka do nas dotarła.

3. Dlaczego nie otrzymałam zwrotu środków na konto?

Za pomocą numeru nadania swojej paczki, sprawdź jej aktualne położenie. Kurierom też zdarza się pojechać okrężną drogą. Jeśli została ona przeze mnie przyjęta i jest u mnie ponad 7 dni, koniecznie skontaktuj się z moimi Dziewczynami. Problem wyjaśnimy priorytetowo, no bo już bez jaj!


WYMIANA ZAMÓWIENIA

1. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Nie.

Z tymi wymianami jest tak, że w teorii to jest prosta sprawa, a księgowość potem chce nas udusić za bajzel w papierologii. No więc, żeby im już nie utrudniać bardziej niż przepisy prawa podatkowego w Polsce, to na razie wymian nie ma.

Ergo, jeśli życzysz sobie inną koszulkę, to po prostu tę zwróć, a na nową złóż osobne zamówienie. W razie czego - służymy radą!

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt